Hoe kunnen wij je helpen?

U kunt ook de lijst met veelgestelde vragen bekijken.

Veelgestelde vragen

Bestelling en levertijd

Wat is mijn ordernummer?

Na het plaatsen van een bestelling op onze website, kom je op de bedankpagina met jouw ordernummer. 
Kort daarna ontvang je een e-mail met de orderbevestiging, die ook de ordernummer bevat.

Wat is de levertijd?

Klik hier voor meer informatie over onze levertijden 

Kan ik iets toevoegen of veranderen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Als jouw bestelling is geplaatst is het helaas niet mogelijk om de bestelling aan te passen.

Mijn bestelling is te laat!

Het spijt ons dat de bestelling niet bij jou is binnengekomen op basis van de “verwachtte levertijd” die aan de bestelling is gekoppeld. De “verwachtte levertijd” is onze beste schatting voor wanneer jouw pakket zal aankomen.

We raden je aan om contact op te nemen met ons en we gaan kijken wat we voor u kunnen doen.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen worden GRATIS verzonden!

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Helaas bieden we geen persoonlijke pick-ups aan. Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons filiaal.

Kan ik mijn adres veranderen?

Als je net een bestelling hebt geplaatst, stuur ons dan een e-mail naar info@uniquetravelsupplies.nl met jouw ordernummer en vraag om het adres aan te passen.

Houd er rekening mee dat als de bestelling verzonden is dat het waarschijnlijk niet meer mogelijk is om het adres aan te passen.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

Tenzij anders aangegeven in de bevestigingsmail, worden alle bestellingen binnen 72 uur verwerkt en verzonden (met uitzondering van weekenden en feestdagen).

We raden je aan om contact op te nemen met de bezorger die verantwoordelijk is voor het afleveren van jouw pakket.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Om jouw pakket te volgen, kun je inloggen op je account om de bestelgeschiedenis te bekijken.
Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met de track and trace. Heb je geen track and trace ontvangen? Neem dan contact met ons op.

De track & trace code geeft niets aan?

Het kan voorkomen dat de track and trace niks aangeeft. Vaak is dit dan door de bezorgdienst nog niet verwerkt. Kijk over enkele dagen weer!

De track & trace code geeft aan dat mijn bestelling is geleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat moet ik doen?

Helaas kunnen wij daar niet bij helpen. Als een pakket is gemarkeerd als bezorgd door de bezorger, kunnen wij geen vervanging opsturen, tenzij de zending aan ons wordt geretourneerd. We raden aan om direct contact op te nemen met de bezorger.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Met geld of cadeaubonnen. Welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso in een veilige omgeving.

  • Achteraf betalen: binnen 14 dagen na ontvangt van de artikelen betalen. Alleen mogelijk voor Nederlanders.
  • iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
  • PayPal: makkelijk en snel betalen, je hoeft hierbij geen contactgegevens in te vullen, omdat deze bekend zijn bij PayPal.
  • Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
  • Belfius: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
  • Overboeking: nu even geen tijd? Betaal later via een overboeking. Via de mail wordt een e-mail verstuurd met instructies over hoe te betalen.
  • Cadeaubon: voeg bij de stap ‘contactgegevens’ een kortingscode of cadeauboncode toe. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen.

Zijn mijn betaalgegevens veilig op jullie website?

Alle betalingen op onze website worden verwerkt via een beveiligde server. Jouw persoonlijke en betalingsgegevens worden veilig bewaard.

Achteraf betalen

Kan ik achteraf betalen?

Meestal wel. Als het niet kan, komt dat door 1 of meer van onderstaande factoren:

  • Je woont niet in Nederland
  • Het totaalbedrag van je bestelling
  • De soort artikelen in je bestelling
  • De eventueel onbetaalde facturen
  • Het aantal bestellingen die je eerder bij ons geplaatst hebt
  • Een van je facturen is overgedragen aan een incassobureau

Je kunt je bestelling uiteraard wel afronden met een andere betaalmethode. Betaal je liever niet meteen? Bij creditcard wordt het bedrag pas afgeschreven als je artikel geleverd is.

Ook is het mogelijk om direct contact op te nemen met Klarna, zij kunnen je uitleggen waarom de betaling niet wordt goedgekeurd. Klarna is te bereiken via het volgende telefoonnummer: 020-8082852.

Jouw account

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om een account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Ga helemaal naar het einde van de pagina, vul bij ‘schrijf je in voor de nieuwsbrief’ jouw e-mail in en klik op aanmelden.

Retourneren en annuleren

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Je kunt hier meer lezen over het retourneren van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zeker! Zolang het artikel nog niet verzonden is, kun je de bestelling annuleren. Je kunt ons een berichtje sturen dat je de bestelling wilt annuleren. We werken razendsnel, waardoor je artikel soms verzonden wordt voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Uiteraard kun je dit bij ontvangst retourneren.

Moet ik de verzendkosten van het retourneren betalen?

Je moet de product(en) op eigen kosten terugsturen. We raden je ten zeerste aan om de product(en) terug te sturen via PostNL.

Hoe snel word ik terugbetaald?

Het geld wordt teruggestort op de dag dat wij jouw retour hebben ontvangen.

Ik heb mijn product gebruik! Mag ik het nu nog retourneren?

Helaas accepteren wij geen retouren van gebruikte producten.

Binnen welk termijn moet ik mijn product(en) retourneren?

De product(en) moeten binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.

Promoties en kortingen

Hebben jullie ook kortingen voor nieuwe klanten?

Zeker! Nieuwe klanten kunnen de kortingscode WELKOM10 gebruiken om 10% korting te krijgen op de eerste bestelling.

Zijn er op dit moment kortingen die ik kan gebruiken?

Blijf op de hoogte van onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste deals en kortingen. We e-mailen meestal onze nieuwste deals/kortingscodes naar onze nieuwsbriefabonnees, dus meld je aan!

Problemen met de bestelling

Mijn product is beschadigd! Wat moet ik doen?

Stuur ons een berichtje met het volgende:

Naam:
Ordernummer:
Beschrijving van het probleem: (voeg een foto toe)

Hoe kunnen we helpen?: (laat ons weten wat we kunnen doen om jouw dag goed te maken)

Technische problemen

Help! Ik krijg een foutmelding en kan geen bestelling plaatsen!

Het spijt ons zeer om dit te horen en zijn hier om jou te helpen!

Probeer een andere browser te gebruiken (probeer Google Chrome!)
Probeer een ander apparaat of een andere computer te gebruiken.
Kijk of je de goede betalingsmethode hebt aangeklikt en de juiste bank!

Als je nog steeds geen bestelling kunt plaatsen, stuur dan een screenshot van de fout, zodat ons ondersteuningsteam de oorzaak van het probleem kan achterhalen. 
Stuur een berichtje met foto naar info@uniquetravelsupplies.nl

Veiligheid en Privacy

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Wat is jullie privacybeleid?

Bekijk hier ons privacybeleid.

Contact informatie

Wat zijn jullie contactgegevens en openingstijden?

Je kunt ons bereiken via onze email: info@uniquetravelsupplies.nl

We zijn altijd bereikbaar en reageren vaak binnen een paar minuten! Ook in de weekenden!