Retourneren & Garantie

Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het ingevulde retourformulier mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Het is ook belangrijk dat je jouw retour (onder vermelding van jouw ordernummer) via de mail bij ons aanmeldt: info@uniquetravelsupplies.nl 

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling, moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. 

De verzender draagt de verantwoordelijkheid voor de aankomst van de producten, daarom kun je er ook voor kiezen een track een trace code aan je verzending toe te laten voegen. 

Eventuele verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Retouradres:

Unique Travel Supplies
Wolweverstraat 2F
8011 NW Zwolle
Nederland

Retourformulier:

Het formulier kun je hier downloaden

Let op: Graag het pakket met track & trace versturen en na verzending het verzendbewijs per e-mail sturen naar info@uniquetravelsupplies.nl onder vermelding van het bestelnummer en de retourdatum.

Product ruilen?

Wilt u het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@uniquetravelsupplies.nl of via het contactformulier op deze website. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen dan de bestelling voor u te wijzigen.

Garantie

Wij staan achter onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om zo snel mogelijk na constatering van het gebrek bij ons hierover melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.